مسابقه و نظرسنجی پیامکی
نظرسنجی از قدیم به صورت های مختلف رواج داشته است و یکی از روش های بازاریابی است که باعث می شود ارتباط دو طرفه ای با مخاطب ایجاد کنیم. زمانی که از نظرسنجی استفاده می کنیم این احساس در مخاطب ما ایجاد می شود که نظر آن برای ما اهمیت دارد و همچنین با استفاده از نظرسنجی می توانیم ایده های خوبی را از مخاطبین خود دریافت کنیم. اما نظرسنجی به روش سنتی و با استفاده از کاغذ و قلم علاوه بر اینکه زمان بر است ممکن است به درستی نتوان نتایج را استخراج کرد. با استفاده از نظرسنجی پیامکی می توانید به راحتی مسابقه پیامکی برگزار کنید و نتایج را آنالیز کنید.
در سامانه پیامک اس ام اس تکنما از ماژول نظر سنجی پیامکی می تونید برای برگزاری مسابقه نیز استفاده کنید، زیرا مسابقه نیز نوعی منظر سنجی است با این تفاوت که پاسخ صحیح را می بایست مشخص کنید و سیستم می بایست از بین افرادی که جواب صحیح را ارسال کرده اند، یک یا چند نفر را به صورت ازمایشی به عنوان برنده مسابقه پیامکی اعلام کند و ماژول مسابقه پیامکی دقیقا همان چیزی است که در رادیو و تلویزیون دیده اید که حتی می تواند در نمودار به صورت لحظه ای حجم پاسخ را را نمایش دهد.